Mi-am facut blog…

Una dintre gaselnitele secolului XXI este blogul. Cine vrei si cine nu vrei si-a „tras” blog… (pentru a fi in limbajul vremii 🙂 )
Azi e mai greu sa ne intilnim la o cafea, e mai greu sa stam de vorba intr-un parc… Timpul pe care credeam ca-l vom ingenunchia ne-a pus la pamint. Cu cit luptam mai mult sa avem timp cu atit mai mult ne scapa printre degete. Iar noi suntem sclavii lui pina ce vom trece in eternitate.
De aceea mi-am facut si eu blog, pentru a fi in spiritul vremii.

Lasă un răspuns

