E-BOOK-ul, invenția cu care poti căra o bibliotecă într-un buzunar

Odată cu evoluția tehnologiilor, musai trebuia să apară și un înlocuitor de carte.
Cred ca este cea mai bună idee căci ai „la purtător” ditamai biblioteca și oriunde
ai posibilitatea, o deschizi și timpul trece mai ușor.
Așa am făcut și eu și mi-am cumpărat un e-book de care sunt încântat mai ales că
mi s-a deschis pofta de a citi.
Voi încerca în continuare să scriu câte ceva din experiența mea în acest domeniu, poate va fi de folos pentru alți amatori de așa ceva.

Un răspuns to “E-BOOK-ul, invenția cu care poti căra o bibliotecă într-un buzunar”

  1. eumiealmeu Says:

    e bine dacă îți place jucăria asta, pe mine mă deranjează ecranul, în general, așa că prefer tot cartea. dar pentru cei cu ochii buni, care nu obosesc de la lumina tehnologiei avansate, aceste jucării sunt excelente.
    spor-t în tot ce faci! 🙂

Lasă un răspuns

